NAŠA HILTI KORISNIČKA PODRŠKA
Saveti, porudžbine i popravke - možete sve da dobijete jednim telefonskim pozivom
U kompaniji Hilti naši timovi korisničke podrške nude vam pomoć ne samo kod slanja porudžbine.
Oni su svesni snage Hiltijevih prozvoda, softvera i usluga i mogu da vam ponude odgovarajuća rešenja za vaš projekat.
A ako želite da razgovarate sa svojim komercijalistom na gradilištu ili ako imate specifično tehničko pitanje, naš tim korisničke pomoći može da vam pomogne i za to.
Samo nam se obratite telefonom ili e-mailom. Takođe možete da razgovarate s nama i putem chat-a na Hilti onlajn ili da tražite da vas pozovemo.
Naši timovi korisničke podrške mogu da vam pomognu u sledećem:
- Mogu da vam pruže savete vezane za Hilti proizvode, softver ili usluge.
- Mogu da pronađu dostupnu zalihu i da pošalju porudžbinu za vas.
- Mogu da vam pomognu u pronalaženju najboljeg rešenja za isporuku uključujući dostavu na vašu adresu.
- Mogu da organizuju servisiranje ili popravku vašeg Hilti alata.